GRATTIS SANDRA!

Sandra är en av dom finaste vänner man kan ha, hon är underbart snygg, snäll och bra.

17 år fyller du äntligen idag, av mig får du ingen fyllepuss men du kan få ett famtag..

Du ställer alltid upp och finns där, du är en fin människa och allt vad det innebär.

Jag tänkte att eftersom jag är grym på att rimma, varför inte passa på?
Ett rim till SB, som en god vän får det mig att framstå.


Sandra är en av mina absolut bästa vänner, hon är en av dom finaste jag känner.

Ni andra behöver inte deppa ihop för att ni inget rim får,
ni behöver inte bli ledsna och fälla en tår.

En annan gång det är eran tur, ni kanske istället får en fin present t.ex. ett kräldjur.


Åter igen, grattis världens bästa Sandra på födelsedagen,
 hoppas verkligen inte att du blir ihjälslagen.

För du vet, jag klarar mig inte utan dig,
så jag hoppas att du uppskattar det fina rimmet ifrån mig.

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SANDRA!<3


Kommentarer
Postat av: SB

ooohhhh,vad gulligt,jag blir alldeles tåris:') tack världens bästa anna, miljarder tack, jag känner mig hedrad för att fått en sån fin text och rim:)<33333333333

2008-12-27 @ 01:50:41
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0