Good day!

Det här har varit en så otroligt skön dag. Maria och Eva har peppat mig med en bok, som handlar om tankekrafter. Den går ut på att man ska tänka positivt och vara tacksam över saker som faktiskt kunde vara värre!

Hade 3 onödiga timmar på förmiddagen. På lunchen sulade vi i oss energidryck sedan var det dags för NP i Svenska , muntligt! Jag var så sjukt nervös! Men det gick kungbra! Fick mycket positiva kommentarer efteråt så det kändes jävligt skönt!

Erica fick för övrigt med sig min dator till hudiksvall! Och tro mig när jag säger att det inte var mitt fel, det kändes skönt att kunna säga att någonting inte är mitt fel för en gångs skull! =) Men det är ingen fara med den, den är i trygga händer!
Så nu är jag hemma hos MN, hon ljuger för mig, och hon pluggar.... Själv sitter jag och kollar igenom gamla bilder, alltid lika roligt! Men nu ska jag ta tag i matten!
Hörs sen!

Bjuder på en gammal bild, knäppt här hos MN :)
 

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Jag är så stolt över dig !

2008-12-01 @ 17:12:11
Postat av: Gudmor

Jag är så stolt över dig !

2008-12-01 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0