godnatt

Nu tänker jag säga godnatt!
Har precis krypigt ner i sängen och tänkte avnjuta x antal avsnitt av The Hills.
Affe kom precis och frågade vad jag ville ha i julklapp av honom..." Mamma tyckte hårspray från frisören, men jag tycker låtsasbajs! Vad vill du helst ha?"
Jag ville verkligen inte ta Affes glädje ifrån honom och erkänna att hårsprayet lät mer lockande utan föreslog att han skulle köpa båda. Men då tyckte han att det blev orättvist mot dom andra...... Så det får bli en överraskning helt enkelt. Spännande! Jag menar, jag har ju bara betalat ca 150 spänn på några samlingskort till honom, så varför inte få låtsasbajs? Samma värde....

Hittade det jag skulle på birsta i alla fall. Det är bra!
Imorgon blir det ligga i sängen hela dagen. "Sova och dricka" som mamma sa, det tackar jag inte nej till!

Sov gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0