Godnatt

Det blev nästan inge mer plugg för mig. Jag har i stort sett gett upp, fan jag som inte är en sån som ger upp.
Har sett världens bästa AA nu, sjukt bra 3 avsnitt! Jag kommer inte kunna vänta en vecka tills nästa avsnitt.

Behöver min skönhetssömn nu, även fast jag inte är speciellt trött. Men jag har en fullproppad vecka, jag som trodde jag skulle kunna vara ledig nån kväll........
Måndag: Skolan, PLUGGA MATTE SOM ETT JÄVLA AS!
Tisdag: Skola, NP i Matte B, fixa och planera 454359 grejer inför UF mässan.
Onsdag: UF-mässa
Torsdag: Skola, sedan träna småtjejerna i innebandy
Fredag: Entreprenörsdag med skolan, Agnes lucia, IDOL-final

FYFAN. Onsdag kväll har jag ingenting, det är ju bra iaf.......
Tror det är dags med ett Godnatt nu.
Godnatt.

Kom precis på att jag och Maria var med varandra från halv 9 I fredags morse till klockan halv 6 ikväll, vi har inte lämnat varandra en sekund. 57 timmar. OMG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0