God morgon

Jag och Maria sa Godmorgon för andra gången i dag för ungefär en timme sedan.
Klev upp vid 6 tiden, sjukt jobbigt men det gick så jävla bra. När det var dags för andra och sista stället är det nått fel på larmningen så istället för att det står avlarmat står det typ "BRAND sirener tystnar". Jag och Maria höll seriöst på att börja grina! Vi gick ut och väntade på att hela poliskåren skulle komma samtidigt som jag försökte få tag på våran arbetsledare som jag förövrigt råkade väcka...........

Vi hade jävulskt oflyt, men vi bet ihop. Och jag måste säga att jag är mycket stolt över oss!
Nu har vi precis duschat och ska kolla lite vänner.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Jag är mest stolt över er av alla. Ni är mina bästa flickor. Hoppas att kvällen blev helt underbar :-), men du vet vad som gäller när du kommer hem......

2008-12-06 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0