GH<333333

Seriöst , jag och min älskade lillebror har spenderat timmar framför hans tv och xbox. Vi har spelat guitar hero world tour så sjukt länge så jag har ont i handlederna. Icket bra! Vi har kört karriär varannan gång och vi blev beroende, så nu har jag kört Kent- vinternoll2 så många gånger att jag kommer drömma om den inatt. 
Det jobbiga just nu är att lyckades övertala pappa om att vi skulle åka och köpa min kamera imorgon. Han var väldigt emot det med tanke på att jag hade sjukskrivit mig från jobbet imorgon. Men jag lyckades, som med allting annat, övertala honom. Det lät ungefär såhär:
"Meeeeeen pappa*snyft* Jag missar jobb....... jag missar en av mina bästa kompisars födelsedag...... jag missar Emma som kommer hem *snyft igen* sen kaanskeee jag missar stockholm.......... *tittar på pappa med ledsna hundögon* Den enda glädjen i mitt liv just nu är den där kameran som bara ligger och väntar på mig....SNÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄÄÄLLA!*

Jag lyckades!
Nu blir det nörda min Björn Gustavsson DVD. 
Tänkte bjuda på ett av mina favoritklipp... WOW Jocke! HAHAHA
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh fick du också den :) KUNG BRA ;D

2008-12-27 @ 15:18:11
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0