Fredag

Idag är det fredag, det gillas! Min klass + EN1 och EN3 har Entreprenörsdag uppe i Skönsberg. Men jag orkade verkligen inte pallra mig dit. Mår halvdåligt så jag kände att en heldag i sängen lockade mer.

Igår var en bra dag till och från. Esteten var bra, engelskan var jag inte så effektiv. Men hade betygsprat med Mallan i Svenska B, Engelska B och Psykologi A. Jag är sjuuuuuuuukt nöjd! Så nu är det bara att satsa!
Träningen med småtjejerna igår var full av bus och skratt, jag och Sandra diggar dessa småtjejer så otroligt mycket, vi kan inte få nog av dom! Maria och Rebecka var också med och tittade, Maria var fotograf så nedan kommer lite bilder från gårdagens träning.
Efter träningen gick jag, Sandra, Maria och Rebecka och käkade.

Nu inväntar jag vänner säsong 9 som har 10% kvar.
Ska även laga lunch åt mig och Anton som jag har lovat.... hur det ska gå, don't ask me....

Ha en trevlig fredag!





Kommentarer
Postat av: SB SB SB

HAHHAHA snygga bilder!!!

jag vill ha dom!!!!

2008-12-12 @ 15:10:15
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0