Dö matte B!

FYFAN VAD JAG HATAR MATTE!
Jag har suttit och kämpat på med kap.6, som är hyfsat klart i min skalle. Men nu när jag har kommit till kap. 7 vill jag dö! Helt seriöst! Det var det här jag fick IG på, och jag förstår ingenting! Jag förstår inte heller hur komplicerade saker får vara. När jag är klar med Matte B ska jag elda upp bokjäveln! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Jag blir tokig!

Någon mattekunnig jävel kan väl slå mig en pling så jag kan få lite hjälp?
Om du inte är mattekunnig får du ringa ändå, du kan vara mitt personliga stöd, och jag får en ursäkt till varför jag inte ska jobba mer matte.

JAG ÄR SÅ SMART! VARFÖR FÖRSTÅR JAG INTE KAPITLET FUNKTIONER OCH LINJÄRA MODELLER? vad fan är det?

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0