Det längsta inlägget

Godkväll!

Jag bloggade inte igår av en anledning, jag orkade helt enkelt inte. Där kom sanningen fram.

Var som sagt i Stockholm med Maria och Johan igår, jätte mysig dag men lite fina inköp här och där. Jag httade dom perfekta nyårsskorna, dom fanns dock inte i min storlek så jag var nära att börja grina. Sedan kom våra smarta hjärnor på att vi har skopunkten även i Sundsvall! Men mer om det besöket senare....
Åkte och hämtade H-O på arlanda innan vi begav oss hem mot sundsvall, en lång men helt klart värd resa hem. Mer detaljer ska vi inte gå in närmare på!

Imorse klev jag upp klockan 6! Har inte sovit en minut idag! om man inte räknar dom 10 sekundrarna i solariumet....
Mina ställen som jag hade idag skulle egentligen vara fram till klockan halv 4! Men det var lite folk på kontoren plus att jag fick Maria till hjälp så det gick sjukt snabbt och var klar redan vid halv 12! UNDERBART!  Vi gick och solade och käkade innan vi åkte mot skopunkten. VI SLET FÖR MINA SKOR! Dom fanns i 38, dom var dyrare än i stockholm, vi fick gå en väldigt lång sträcka i kyla, vi missade bussen, ALLT FÖR SKORNA! Det kallar jag för att strida! Det bästa just nu är att dom är helt klart  värd det! Jag är kär i dom, och dom ska sova med mig i min säng i natt!

Imorgon bitti blir det jobb igen, får även lite hjälp av tötnoten imorgon, så då jobbar jag även fredag och hjälper henne. Sen blir det solning och massa andra saker inför nyår. PEPPA NYÅR TJEJER!
Imorgon kommer det ett långt inlägg med min årliga "året som har varit"-inlägg.
Det här blev ett långt inlägg. Tänkte ändå passa på att lägga in bilder på mina skönheter(skorna alltså), dom ser ni nedanför.

GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0