Det blev varmt igen

Det kommer bli en grymt dålig uppdatering ikväll. Det blir självklart matteplugg för mig heeeeeela kvällen. Jag har gått och blivit en pluggis på hög nivå! Vill man nå sina mål här i livet så har man inte så mycket annat att välja på, även fast det resulterar i tårar osv.

Ärligt nu, jag har grinat 3 dagar i rad på skolan nu! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? Innan det har jag nog aldrig gjort det. och nu, 3 dagar i rad?!?!??!?!?! VA? Jag som inte är den pjåliga typen! Jag är ju en härdad människa!
Jaja nog om det.

Hade fotboll på idrotten idag som var skit rolig! Sedan på psykologin delade vi in oss i grupper och gick ut på stan och gjorde experiment. Så jävla rolig! Joel var grym! Han låtsades tappa nycklar, hejade på okända människor och gick och satte sig vid bord där folk satt och åt. Så jävla klockrent!

Och som ni kanske förstår så gör jag det igen, jag undviker matten.
Men nu är det dags, bort med msn, fram med räknaren, boken och häftet.

Ha en bra kväll!

PS: Ett Godkänt i matte B står högst upp på min önskelista, så snälla tomten, gör så att jag fixar provet på fredag! DS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0