Damien Rice

Under ca. 2 veckors tid har en låt dykt upp i min hjärna om och om igen. Sen när jag ska sjunga den för någon så har jag helt plötsligt glömt den! Idag har den kommit upp i hjärnan x antal gånger! Så jag nynnade den för maria, vi satt flera minuter och funderade. Jag höll seriöst på att bli tokig! Sen kom Agnes in och frågade vad vi höll på med. Jag nynnade låten för henne och hon säger på direkten: "Jaha? Ni menar Damien Rice med Cannonball?" JAG HAR ALDRIG ÄLSKAT MIN LILLASYSTER SÅ MYCKET SOM JAG GJORDE JUST DENNA SEKUNDEN! Nu kan jag somna ikväll!

Jag blev hemma från skolan idag. Min kropp ville inte lyfta sig ur sängen och ställa sig på fötterna och gå till skolan. Det är väl inte mitt fel? Så jag sov länge, sedan gick jag till bussen vid halv 4 mot matfors. Jag och SB skulle kolla på våra små innebandyälsklingar som skulle sjunga julsånger på deras julmarknad med skolan! Dom var så söta och duktiga hela högen! Och än en gång har det visat sig att jag har större respekt än sandra! HAHAHA.

Nu ska jag torka håret, sedan självklart se vänner. Jag har bara 2 avsnitt av säsong 7 kvar! JOBBIGT!

Kommentarer
Postat av: SB

NEJ!!!!!! så ska det inte vara=O vi ska ha lika respekt juuuu!==D=D=D=D==D

2008-12-04 @ 22:26:10
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

känns jättekul att jag är som mest älskar under sånna tillfällen... när man bara hjälper till med något obetydligt, liksom. hoho :(

2008-12-06 @ 00:07:17
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0