You don't even know

Min ensamhemmahelg börjar gå mot sitt slut när mor och far är hemma om några få sekunder!
Jag är ganska bra på att sköta hushållet måste jag säga! Desvärre så har jag bestämt mig för att när jag flyttar hemifrån ska min roomie vara världsbra på att laga mat! Tänk vad mycket tid och energi jag kan tjäna in på att slippa lära mig det! Min idé är ju rejält klockren.

Gårdagskvällen spenderades hos Anncarolin i Sallyhill! Inte helt fel! Kom lite folk och sådär. Vid halv 2 tiden kom min bror för att hämta mig och SB, tur som jag hade så lyckades jag övertala min bror att skjutsa oss på donken för nattkäk! Inte helt fel kan jag lova! När vi hade svullat klart bar det av mot Matfors där jag spenderade natten hos min käraste SB.

Anlände till mitt hem ca klockan 13.00 då fick jag besök av Maria. Vi har kollat på film och svullat hela dagen.
Nu är jag nyduschad och trött!
Bilder från gårdagskvällen kommer soon.

PUSS<3


HEHEHEHEHHEHEHEHEHEH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0