Sluta dröm om det ljuva livet

Godkväll kära blogg!
Jag är tillbaka i bloggvärlden för 713879:e gången! Det här gången hoppas jag att jag blir kvär här ett tag.

Mitt liv rullar på som vanligt för er intresserade! Saknar min älskade vän Emma Olsson enormt mycket, hon har flyttat till Lidköping för er som inte vet det. er Jag har fan alltid hatat Lidköping.... Jag har aldrig vetat vart det ligger, om det är en stad eller by ort. Den har bara varit där. Och nu har Lidköping tagit ifrån mig min älskade Emma, och hade Lidköping varit en person då hade jag och mina muskler blivit så arg så vi hade slagit ihjäl Lidköping.
Men nu måste jag ju ändå tycka om Lidköping för att Emma bor där.... Det blir ju fel...

Nog om Lidköping!
Skolan har börjat så imorgon ska vi till Sidsjön för att nolla Ettor och Treor! På kvällen kommer tjejerna hit för lite mys eftersom jag är ensam hemma. =)

Nu ska jag sova och peppa äggkastning inför morgondagen!
Nattinatti
<3


SB GÖR MIG GLAD<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiih,babe du gör så jag mår bäst!<3

2008-08-28 @ 22:51:25
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0