Jag är livrädd för att leva

Tjosan!
Sitter helt färdig och väntar på min kära bror som ska ta mig till stan.

Har inte så många kommentarer om gårdagen... Blev totalt för mycket för min del! Vid elva drog vi in till haga på fest där dom flesta var. Har somsagt inte så mycket att säga... Drog hem vid 2 -3 tiden då Danne skjutsade hem oss.

SB och MN skulle sova hos mig så vi badade och svullade mat när vi kom hit innan vi däckade i sängen vid halv 4-4.
Självklart så vaknade jag imorse klockan 7 och kunde verkligen inte somna om, så jag låg och kollade på vänner x antal timmar innan töntarna vaknade. Vid 3 tiden åkte jag, Carro och SB in till stan för att käka.

Nu är det dags att dra, är inte så pepp men jag får väl vara dörrvakt eller nått....
Ha en bra kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0