Ett framsteg blir ett bakslag

Hejsan!
Ligger justnu i min dundersköna säng och har precis avnjutit ett avsnitt av vänner! Det måste vara den bästa serien, alla kategorier, någonsin! Det känns lite patetiskt att jag sitter själv hemma framför tv:n och skrattar, tänk att Vänner kan få mig att må så jävla bra.

Idag åkte jag tidigare än behövt till Sidsjön, endast för att vara en god vän. Amandas buss från Lucksta gick lite konstigt så då åkte vi tidigare. Var en ganska rolig dag som var väldigt lyckad från våran sida iallafall.

Slutade vid 12-12.30 och då blev det hemfärd. =)
Ska snart åka och hämta Agnes och Tessan vid bussen sedan kommer mina favorit tjejer minus Emma och Rebecka hit! Kvar blev alltså MN, SB och AnnCaroline.

Hörs sedan
PUSS<3


Bjuder på en bild på en svankande Amanda på Crillos motorcykel<3

Kommentarer
Postat av: flickan på !

så vacker bild hahaha

2008-08-31 @ 20:08:19
URL: http://amandaanorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0