Det här är ett stort jävla skämt!

Djupandas Anna, tio djupa andetag, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut, in-ut.

Sedan upprepar du meningen " Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa" 10 gånger.

Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa
Jag vet och jag ska bevisa att jag är en mycket mognare människa

Känns fan bättre nu. Jävla pajas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0